6 mart

Bugün Nevşehir'e gelişimizin ilk günü. Harun abi bizi arabasıyla Ankardan Nevşheire kadar getirdi sağolsun. Tüm yol boyunca Vaqif Mustafazade dinleyip uyudum, gayet güzel geçti yolculuğumuz. Geldikten bir süre sonra yürüyüşe çıktım. McDonald's a gidip kahve içtim. etraf güzel gözüküyordu, Nevşehir hakkında olan önyargılarımı azalttı. Şirkete geldikten sonra bir daha filtre kahve yaptım bir fincanda evde içtim. Evde ailem ile sohbet ettik biraz ve kütüphanede dolaştım. Kütüphaneyi çok sevdim bir sürü kitap var ama bazı saçma ve gerksiz kitaplarda vardı misal The Message çeviri Kitab-ı Mukkades gibi. Kütüphanede gezindikten sonra aşağıya inip bu Blogu yapmaya karar verdim. 1 saatir felan Css'i ve fontu hazırlamaya çalışıyordum umarım bu font bu yazıya uymuştur uymasa bile değiştirmiyeceğim bu saaten sonra :D

Paris